رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

رشد میزان تولد در خراسان رضوی| پیش بینی تولد 106 هزار نوزاد

  • کد خبر: ۲۰۵۶۸۵
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
رشد میزان تولد در خراسان رضوی| پیش بینی تولد 106 هزار نوزاد
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: از افزایش میزان تولد در استان خراسان رضوی در سال جاری نسبت به سال قبل خبرداد و گفت: پیش بینی می‌شود این آمار به ۱۰۶ هزار تولد جدید برسد.

به گزارش شهرآرانیوز، شیوا خوش نسب پنجشنبه مورخ ۲۱ دی ماه در حاشیه برگزاری جلسه کمیته مردمی جوانی جمعیت که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به محور‌های این نشست اظهار کرد: قرارگاه جوانی جمعیت استان از کمیته‌های گوناگون نظیر کمیته بهداشت، مسکن، پیشگیری از سقط جنین و ... تشکیل شده و یکی از کمیته‌های ذیل این قرارگاه، کمیته مردمی است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی به اهداف این کمیته پرداخت و افزود: ۲۹ شهرستان استان به همراه روستا‌های آن‌ها به صورت مفاهمه مشترک اکنون در حال کار بر روی مسائل پیشگیری از سقط جنین، افزایش تمایل به فرزند آوری، ازدواج آسان، درمان زوجین نابارور و دیگر مسائل هستند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۱ آمار کنشگران جمعیت در خراسان رضوی ۱۳ هزار نفر بود که در حال حاضر از بدو ابلاغ قانون جوانی جمعیت تاکنون این رقم به ۲۵ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

خوش نسب در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به مادران باردار تاکید کرد و گفت: حدود ۸۰ هزار بانوی باردار در سطح استان خراسان رضوی داریم که نسبت به سال گذشته این آمار افزایش داشته است. بر این اساس ۱۰۱ هزار و ۷۴۴ تولد در سال گذشته ثبت شده و پیش بینی می‌‎شود امسال به عدد ۱۰۶ هزار تولد برسیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->